Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

HTML

coffeezoo

Friss topikok

Blogajánló

Archívum

mitől "jópasi" egy férfi?

2013.07.23. 19:41 Mallard

Női vélemények :) A kedvenc válaszaim:

"Nem tudok mit kezdeni azokkal a férfiakkal, akik csaj-nak hívnak. Eleve tiszteletlenségnek tartom.Vagy konzervatív és beszűkült hülye liba vagyok...? Na tessék, most meg lelibázom magam. Persze, mert van egy liba énem is, meg van egy csaj énem is, nem vitás, de majd ha párkapcsolatban élünk, akkor engedje meg magának a férfi, hogy azt mondja, hogy hééé babám, előjött a csajos éned? Szóval nem tudok ezekkel a férfiakkal mit kezdeni, bár ők nem is férfiak, ők a pasik. És ha egy férfi pasiként beszél magáról, már akkor is érzem, hogy ebből sem lesz nagyharang meg mindenféle giccses álomjelenet, mint egy tipikus amcsi romantikus filmben. Igaz nem is akarok olyan jeleneteket, azok közhelyesek. Hol tartottam? Ja igen, hogy nem vagyok képes értelmezni a pasikat. Főleg ha fehér sportcipőt, titokzoknit és háromnegyedes nadrágot hordanak. Őket még akkor sem ha úgy indítanak, hogy Kézcsókom hölgyem! Nem, képtelen feldolgozni a vizuális élményeimért felelős szervrendszerem ezt a jelenséget. De ezzel nincsen semmi baj, hiszen van, akinek ez jön be. De akkor is...lehetne kevesebb a táncoló fehér sportcipőkből...az igazi férfi olyan, akit én igazinak tartok. Van aki a vasalt hajú, bronzáriumos metroszexuális hímeket tartja annak. Ezzel sincsen semmi baj, de a francba, hogy ezek is olyan sokan vannak :D "

" A férfi ott kezdődik, hogy nem gyúrással szerzi az izomzatát, hanem a kétkezi melótól. Mert szeressen kétkezi melót végezni. Amikor hazamegy, akkor ne a gép elé üljön kikapcsolódni, hanem készítsen valami ...izét...tudod ilyen fából készült dolgokat, vagy vasból, vagy mit tudom én miket szoktak csinálni, elvégre nő vagyok. Szerintem attól "jópasi" egy férfi, hogy kihozza belőlem az összes létező nőt. Vagy legalábbis hagyja, hogy kiéljem magam mellette, vagyis vele, na érted :D "

" A "jópasi" falhoz nyom mint egy megkergült bika ha kell :D most mondjak közhelyeket, hogy van humora, intelligens, nem böfög a képembe meg ilyenek? Mondjuk nekem már attól "jópasi" egy férfi, ha az ötödik mondata után nem jut el a szexig. Miért gondolják, hogy egy szexuális töltetű beszólás humoros? Oké, tudjuk, hogy elég erősen dolgozik a gatyájukban a kis lézerkard, de mi a lófarokért kell már az elején a tudomásomra hozni, hogy egy potenciális LUK vagyok neki? Legalább az elején menjen már a felszínes csillámporos duma, úgyis tudjuk, hogy az hamar elmúlik. Nincsenek is "jópasik". Legalábbis én egyet sem ismerek. "

"húúú vazze milyen hülye kérdés ez? Jópasi? Melósruhában tudom elképzelni, nem ilyen flancos armani ingben. De persze legyen neki az is. Szerintem árad belőle valami állati vadság, de ne úgy értsd, hogy elmebeteg pszichopata. Csak olyan, hogy érzed, hogy na ez mellett nem tehetek meg mindent, mert akkor kijön belőle az állat. Amit persze szeretünk, de ha kijön belőle, akkor rendszerint le is lép. Egyik barátnőmmel megbeszéltük, hogy valahol minden nő álma, hogy egyszer a pasija fejéhez vághassa, hogy "velem apám nem beszélt így" Hülyék vagyunk ám mi nők. Szeretjük a rosszfiúkat, de persze ha megcsal akkor egy rohadt köcsög."

"Mitől "jópasi"? Egyszerre van meg benne Mr.Darcy, Jim Morrison, Yves Montand meg persze Johnny Deep. Persze nem külsőségekben, mert elég hülyén nézne ki :D Bár azt sem tudom milyenek ezek a fazonok igazából, de el tudom képzelni ezt a turmixot :D"

"Kinek mi a "jópasi"...van akinek Justin Bieber, van akinek meg Chuck Norris."

230 komment

Címkék: pasi metroszexuális Justin Bieber Jim Morrison Yves Montand Johnny Deep Mr.Darcy Chuck norris

A bejegyzés trackback címe:

http://coffeezoo.blog.hu/api/trackback/id/tr985421786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

blah 2013.07.24. 13:47:15

Nekem meg az a jó nő aki két konyhai művelet között leszop a tv/számítógép előtt, lekaratézza helyettem a szomszédot ha nem tetszik neki az egész napos bulival járó hangzavar, bárhova elvisz és értem jön kocsival, hogy egész nap ittas lehessek, és örömmel vállal másodállást miattam, hogy nekem ne kelljen dolgozni. Ja és ha nem úgy nézel ki, hogy a playboyban gondolkodás nélkül lefotózzanak nem vagy jó nő.

TupakkaMinutti 2013.07.24. 13:49:21

hadd mutatkozam be:
Dr. Kolompar Winnetou vagyok.
mesmeg az osszes velemeny "hujjepitsas" agyilag egyik sem toltotte be a tizenhatot.
nice post dude

TupakkaMinutti 2013.07.24. 13:50:25

@blah: nah, ez a korrekt valasz!:DDD

csubus 2013.07.24. 13:53:24

Szép kis feminista mainstream maszlag. A legjobban ezen röhögtem csajszikám:

"Persze, mert van egy liba énem is, meg van egy csaj énem is, nem vitás, de majd ha párkapcsolatban élünk, akkor engedje meg magának a férfi, hogy azt mondja, hogy hééé babám, előjött a csajos éned."

Na de cicám, ha párkapcsolatban élünk, akkor inkább a szexi énedet vedd elő, a csajosat meg tarts meg a barátnőidnek...engedélyt meg egyik férfi sem fog kérni tőled arra, hogy mit mondhat vagy mit nem. Ha ez nem tetszik, akkor keress olyat, aki engedélyeket kéreget: szaknyelven puhapöcsnek hívják.

afazekas 2013.07.24. 13:58:04

"Melósruhában tudom elképzelni"

A Keletinél most sok az építkezés.
Van belőlük pár óbégató példány, lehet zarándokolni...

Pan Modry 2013.07.24. 14:06:45

@Void Bunkoid:
Abban igazad van, hogy barkacsolni nemcsak azert nem szeretek, mert szerintem unalmas, hanem azert is mert szerintem nem vagyok benne jo, nem ahhoz van erzekem.
Viszont ha onti el a vizet a lakas, ahhoz nem ugyeszseg vagy akarmi kell, hanem el kell zarni a viz bemeneti csapjat, ha ez sem megy es elarasztja a lakast, akkor meg fizet a biztosito, ami ugyancsak nem jo, de ha peldaul problema eseten valamit elkezdesz hebrakolni, meg az is lehet hogy a biztosito sem fizet a vegen.

Az hogy valaki nem szeret butorokat cipelni, odebbtolni stb... , az meg termeszetes, szerintem senki sem szereti, esetleg kulonbseg ott lehet hogy ki utalja jobban.

Mindek kockaztatnek valamilyen serulest egy nagyobb butordarab mozgatasaval, ha vannak olyan emberek akik ehhez ertenek, es ebbol is elnek. Kisebb kockazattal, jobban megoldjak mintha en csinalnam.

Pan Modry 2013.07.24. 14:09:32

@Void Bunkoid:
a szukseg nagy ur, amikor egyetemista voltam vegul is akkor is megoldottam magam a vegen mindent, csak eppen jobb idotoltest is el tudok annal kepzelni a szabadidomben, semmint olyan dolgokat csainaljak amik se nem erdekelnek, se tehetsegem nincs hozza, se kedvem.

killerkaller 2013.07.24. 14:14:38

@Mallard Sikerült jól bevágnod közénk ezt a nő és férfi kapcsolata címkéjű örök téma gránátot, talán túl hirtelen is, mert okozott némi zavart az értelmezésben, de csak helyére került a dolog.

Ki a jó pasi? Azt mondják, ha az ördögnél egy paraszthajszállal is szebb, már nincs elveszve a férfiember, azaz minden férfi jó pasi valaki számára, csak egymásra kell találniuk. Mitől jó pasi egy férfi?Attól függ, mit akar tőle a nő.

"Férfi és nő sohasem érthetik meg egymást, mert mindegyik mást akar. A nő a férfit, a férfi a nőt."
Karinthy Frigyes

Norifruzsi 2013.07.24. 14:24:06

@sparklie: Igen igazad van abban, de régen az is benne volt, hogy a szülők választották ki, hogy ki-kivel fogja leélni az életét. Amit a mai korban elítélünk, és közben ugyanaz történik ma is. Lehet engem szentimentalistának is nevezni akár, de én még mindig azt vallom, hogy nem attól függ a boldogság és hogy megtaláld a párod, hogy milye van vagy nincs, milyen ruhát vesz fel stb...
Persze mindenkinek vannak elvárásai, de én úgy érzem, hogy egyre többen álomvilágba ringatják magukat az elvárások terén

Mallard 2013.07.24. 14:37:59

@killerkaller: igen, a zavar az én hibám, mert tényleg minden bevezető nélkül idedobtam ezt az egészet.De tanultam belőle. Én Karinthytól ezt is szeretem:" Ha egyedül vagyok egy szobában, akkor ember vagyok. Ha bejön egy nő, akkor férfi lettem. És annyira vagyok férfi, amennyire nő az, aki bejött a szobába." :)Tudott valamit az "Öreg" :)

Elijah_Baley 2013.07.24. 14:51:55

@Mallard: tudott hát:
"Így tette például a világ egyik legegyszerűbb és legátlátszóbb jelenségét, a nőt, rejtélynek a filozófia, holott a megoldás oly egyszerű: négy betű vízszintesen, négy függőlegesen, s kész a kereszt, amit a férfinak hordani kell"

killerkaller 2013.07.24. 15:11:42

@Mallard: A citált idézetek is azt sugallják, hogy nincs igazán válasz a poszt címében felvetett kérdésre. Művészek, filozófusok keresik régóta a választ, az eredmény ismert, nincs és nem is lehet általános érvényű igazság.
Leegyszerűsítve ez is egyfajta ízlés dolga, amiről tudjuk ugye, hogy ízlések és pofonok....

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.24. 15:26:41

@Void Bunkoid:
Először is az ügyesség jelentős részben adottság kérdése is. Én például szeretek csinálni dolgokat, de ügyetlen vagyok, ami abban nyilvánul meg, hogy rossz a mozgáskoordinációm és remegős a kezem. Ennek megfelelően soha életemben nem jeleskedtem se a technika, se a rajz órákon. Egy IKEA bútort általában össze tudok szerelni, de ha egy több százezres bútorsorról lenne szó, lehet inkább hívnék hozzá egy mesterembert, mert míg egy 10-20 ezres darabnál még vállalom a kockázatot (legutóbb ilyen bútorokat raktunk itthon össze), de ott már nem vállalnám. Szóval akkor ilyen alapon soha nem lehetek férfias, már ha ez a férfiasság feltétele.

Másrészt krízis helyzetekben igazad van, de itt alapvető hozzáállásról volt szó. Egyáltalán nem arról van szó, hogy piszkos a fizikai munka, de ha a fejlett országokban jellemző dolog, hogy ha a kőműves jobban ért a házépítéshez, a programozó meg a szoftverfejlesztéshez, akkor nem fogja a programozó maga építeni a házát, és nem fog a kőműves online megrendelő felületet csinálni magának, hanem ezzel inkább egymást bízzák meg. Ugyanis lényeges szempont a hozzáadott érték, ha elég jól keres mondjuk egy könyvelő, és otthon 10 órába telne megcsinálnia a barkácsmunkát, egy asztalos meg 1 óra alatt összedobná, akkor ésszerűbb asztalost hívnia, ő meg elmehet kikapcsolódni helyette. Hangsúlyozom, ez a fejlett világ sajátossága, aminek mi az alsó fertályában vagyunk, nálunk vegyes a kép, az elmaradott országokban meg szinte mindenki mindent maga csinál meg.

Fuzzy Logic 2013.07.24. 15:29:35

@Pan Modry: Persze, meg lehet ezt magyarázni, és ki is lehet magyarázni, a vége meg mindig ugyanaz: a buta de legalább szexi libádat a kertész többet tömi mint te.
Void Bunkoidnak van igaza. Egyébként, ha te nem vagy képes a klasszikus értelemben vett férfimunkára a ház körül, akkor ne is reménykedj hogy majd házias nőt tudsz fogni. Ez is oda-vissza működik, mint minden más.

"Ha egy férfi nem kreatív és gyakorlatias, akkor kár időt pazarolni rá. Ha nehézség adódik, magadra fogsz maradni a megoldással."
Ezt a dédmamámtól tanultam, aki túlélt két világháborút, meg azt is mikor söpörték a pénzt az utcán, mert annyit se ért mint a falevél (millpengő).

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.24. 15:30:32

@sparklie:
"hogy o a nagy pasizo, wamp, trendi picsa"

Hogy jön ide az, hogy Windows + Apache + MySQL + PHP? :-)

Pan Modry 2013.07.24. 15:33:31

@Fuzzy Logic:
A felesegem nem buta, igy nem varja el tolem hogy olyan alacsony hozzaadott erteku munkakat vegezzek otthon amit mas is meg tud csinalni.
Ellenben igy nekunk tobb ido jut csaladi programokra es egyeb szorakozasra.

persze te faluhelyen biztos szereted a folyton elromlo es megbuheralando dolgokat, mert a hazilag eszkabalt recsego ropogo szekeket stb...

Egyebkent ez elegge proli mentalitasra vall azt hinni hogy a kerteszek felesegeket tomnek.

gigacherry 2013.07.24. 15:35:31

@sparklie: Semmi baj, maximum nem mondanám el neked, hogy hány exem volt (már ha partnert keresnék, mert nem keresek épp :-)). Mi számít exnek egyénként? Csak a kapcsolatok, vagy a szexpartnerek is? Utóbbiból ha az ember aktív évei alatt csak évi egy újat mondhat magáénak, akkor is szép szám összegyűlik az évek során. :-)

Kóréból Perszephoné 2013.07.24. 15:38:06

A jópasi tudja, hogy a magabiztosság és önbizalom nem azt jelenti, hogy mindig mindent tud, és soha nem lehetnek kétségei. A kétségei mindenkinek vannak, segít elgondolkodni magunkon, kihozni magunkból többet, jobbat, segíti a fejlődést, alkalmazkodást, hogy jobban összhangban legyünk az élettel, hogy valódibbak legyünk.
Érdekes, hogy a jópasi kérdés boncolgatása lement arra a szintre, hogy a jópasi tud-e barkácsolni, mintha ez bármit is számítana. Az számít, hogy a jópasira lehet számítani. Jópasi=Férfi.
Egyébként Karinthy uán szabadon, ha már a bloggazda őt idézte: ha bemegyek egy szobába, ember vagyok, ha Férfit találok ott Nő leszek.;) Nagyon nő.:)

Meridian74 · http://www.taxierden.hu 2013.07.24. 15:43:50

@rémTündér /aprócska kismacska./: nem a próféta szólt belőlem, hanem a szomorú tapasztalat. Nem oly rég az egyik fenti típusú nő azért hajtott el 2.3. levélváltás után, mert írtam arról hogy mivel foglalkozom, és hogy szerencsés vagyok, mert olyan melót kell végeznem amit szeretek, passzol hozzám, és lehetőségeimhez mérten próbálom magam továbbképezni. (nem taxizok, azt apám csinálja, nyugdíjas létére) Amire a válasz az volt, hogy én szerelmes vagyok a munkámba, és ezzel ő úgysem versenyezhet... ööö... WTF??!
A legszebb az egészben, hogy a képei - és kevéske info alapján amit magáról adott - alapján megtaláltam a facebook profilját, ahol minden második nyilvános bejegyzése arról szól, hogy milyen szar szinglinek lenni, ő is az, és mennyire nem jó ez. ROFL.

killerkaller 2013.07.24. 15:46:32

@Pan Modry: De bizony: egyik melegágyból ki, a másikba be :))

Meridian74 · http://www.taxierden.hu 2013.07.24. 15:47:17

@ambbay: egyszerű a hét kérdésére a válasz. A vas tárgy az a kulcs, ami a fém eréynövet lepattintja. A fatárgy pedig egy műfasz, amivel előmelegíted... ;) :P

Fuzzy Logic 2013.07.24. 15:50:32

@Pan Modry: A fővárosban élek és irodában dolgozom. Nem sűrűn romlik el otthon semmi, mert van pénzem a minőségre, mint ahogy a szerelőre is. Ettől függetlenül minden klasszikus értelemben vett házimunkát el tudok végezni, még akkor is ha alacsony a hozzáadott értéke.

Ha proli mentalitás, ha nem, ezzel a példával szokás egyszerűen összefoglalni egy létező jelenséget. Hány gazdag férfit csal a felesége olyannal aki "rangon aluli"? Bárkit és bármit megvehet, mindent pénzzel old meg, hányszor bukik le ilyen emberek előtt a feleség az alkalmazottal? Az mindegy, hogy a kertésze, vagy a könyvelője, nem ezen kell fennakadni. Ez csak a végtelen formában előbukkanó alapszituáció.

killerkaller 2013.07.24. 15:52:39

@Meridian74: Nem csak a munkád miatt mondhatod magad szerencsésnek, hanem hogy nem gabalyodtál komolyabb kapcsolatba az általad leírt nőszeméllyel, aki valószínűen egy bankkártyatréner. Gyúr a pasik számlájára :)

gigacherry 2013.07.24. 15:54:48

@JohnHenry: Hol felismerem, hol nem :-)

Meridian74 · http://www.taxierden.hu 2013.07.24. 15:57:18

@A Tyne folyó déli partja: a kivétel erősíti a szabályt... de elárulom azt is, ha 36 évesen elvált, és van egy-két gyerek, akkor roppant nehéz lesz neki a folytatás. Hacsak nem egy extra kurvásan és max 25-nek kinéző az unokahúgod. De ekkor is jó eséllyel a 2. válását begyüjti mondjuk 43-44 éves korára.

Ennek egy ellenpéldája a szüleim. Nem voltak mindig jóban, de kitartottak egymás mellett jóban-rosszban. És erre nemcsak az én szüleim a jó példa, van még ezer másik. De láttam sok olyat is, hogy 35-40 évesen a nő otthagyta a rendes pasiját, aki halálra dolgozta magát csak azért, hogy a család tényleg kurva jól éljen (és mindemellett még a pasinak volt ideje a családdal is időt töltenie - azaz ne úgy értsd a halálra dolgozta magát, hogy 24-ből 20-at melózott 4-et meg aludt), ennek ellenére a nő egy másik, gazdagabb(!) fasziért elhagyta. Azóta attól is elvált. Nyilván nem jött(ek) be a "számításai". Ebből is látszik, a nők nemcsak a matekórán gyengébbek, hanem az életben is, amikor (ténylegesen) számolniuk kell...

Pan Modry 2013.07.24. 15:57:40

@Fuzzy Logic:

Tenyleg kivancsi vagyok, hogy ilyen hanyszor fordul elo? (merthogy filmeken biztos, de peldaul az ismerettsegi korombol egy ilyen esetrol sem tudok, amikor az egyik haveromat megcsalta a felesege, az sem a proli kertesszel vagy szemelyi trenerrel tortent.

Altalaban inkabb azokat a titkarnoket dofi meg a szingli meendzser akiket otthon a kertesz ferjuk var :)))

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.24. 15:59:20

@Fuzzy Logic:
Ez az egész nem a gazdagságról vagy a rangokról szól, nem gazdagságról szól, hanem arról, hogy az egyik, posztban idézett nő szerint nem férfi aki nem tud minden otthoni melót megcsinálni, nem tud barkácsolni, meg hasonlók. Nos, az mindenkinek a saját döntése, de egy bizonyos anyagi szint felett nem érdemes mindent magadnak csinálnod, hacsak nem szereted csinálni, és azért nem, mert a mesteremben jóval gyorsabban, hatékonyabban és jobb minőségben csinálja meg, mint te.

Legegyszerűbben akkor látható, hogy miről is van szó, ha két azonos hozzáadott értékű munkáról beszélünk (ami nyilván a legtöbb esetben nem igaz), ha van két szomszéd, elvileg csak kettő dolog kell a megélhetéshez, A és B, egyik szakmája A, másiké B. Ami a szakmájuk, azt 3-szor gyorsabban csinálják. Ez esetben szerinted mikor járnak jól? Ha mindkettő mindent magának csinál meg, vagy ha mindkét háznál mindenki azt, amihez ért?

Fuzzy Logic 2013.07.24. 16:14:55

@Pan Modry: Lehet, hogy más-más példákat látunk, meg hallunk. Ha a férfi pénzes, akkor akkor csalják a hejjespascheeval, ha nem pénzes, akkor meg a gazdagpascheeval.

Olyat is látok nem egyet, hogy 20-24 éves csajok a főnökbácsival kavarnak, aki minimum az apjuk lehetne, és egy közepesen rossz ízlésű embernek is forog tőle a gyomra. Ezt még mai napig nem bírtam megfejteni. Mert 25 éves korukra már le lesznek cserélve a következőre, addigra már ugye öregek... Mit várnak?

A másik szomorú dolog, mikor a titkárnőket levarrogató szingli manager egyszer csak megvilágosodik, hogy neki most akkor család kell. Fog valami mutatósabb és egyszerű csajt magának (nem a munkahelyről) aki ránézésre jó génállomány, elveszi és jöhetnek a gyerekek. Közben, hogy épp melyik tart több szeretőt... változó.

Furcsa dolgok ezek, na. Én még mindig konzervatív vagyok ezen a téren, mert a már említett nőszemély nevelte belém a tudását, amit ugye illik vigyázni és továbbadni. Szóval, igyekszem távol tartani magam ezektől a mai normáktól.

ottomoll 2013.07.24. 16:21:22

@Pan Modry: Mindkettőre van példa, csak a köztudatban inkább az általad említett szituáció van jelen, de a másik sem ritkább.
A két megcsalástípus esetén más a nő indítéka. Ha a főnökkel való félrelépés esete áll fenn, akkor a partner által elérhető anyagi, pozicionális lehetőségek csábítják a nőt, ha a kertésszel lép félre, akkor egyszerűen unja a rá már nem igazán figyelő,állandóan laptopjába gúvadó, bármilyen fizikai aktivitásra képtelen férjét, és az a srác olyan ügyesen vágja a sövényt a szexi kezeslábasában:). Egy kis félredugástól pedig még nem omlik össze a világ..

Fuzzy Logic 2013.07.24. 16:27:17

@Ensiada Arkoveitie: Az abból jött, hogy van aki csinálja, van aki kifizeti azt aki csinálja... Én sem azt írtam, hogy állandóan szerelni kell valamit, csak hogy képesnek kell lenni rá. Mert ha úgy hozza az élet, akkor az ilyen dolgokat is meg kell tudni oldani. Az most mindegy, hogy becsapódik egy kisbolygó, összeomlik a tőzsde, vagy átmenetileg elveszted az állásod. Az ok mindegy, adódhat ilyen szituáció.

Pl az is elvárás, hogy a nők tudjanak főzni, ugye? Amivel nekem személy szerint nincs gondom, de sokaknak van. Hát az is elvárás hogy a férfiak meg tudjanak alapszinten barkácsolni. Ahogy a nőnek sem kell mesterszakácsnak lenni, elég ha finomat főz, úgy a férfinak sem kell asztalosnak lenni, vagy fogpiszkálóból hidat építeni, elég ha meg tudja szerelni a csapot.

Az meg a másik, hogy milyen egyszerű emberre vall, ahogy ezt az egyik idézett csaj előadta. Na, hát nyilván neki sem kell tartania attól, hogy normális férfit fog találni. És én tényleg sajnálom a mai férfiakat, mert tény hogy egyre több ilyen észlény van a nők között, zsugorodik a választék. So peace, neked is meg Pan Modrynak is.

kukatr 2013.07.24. 16:29:09

@Ensiada Arkoveitie: Magyarországon a mesterember veszélyeztetett állatfaj. Kontár módon én is el tudom végezni az ilyen munkákat, egyedül villanyt nem fogok szerelni.

Amúgy az idézetek zseniálisak.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.24. 16:40:26

@Fuzzy Logic:
Ha valamilyen módon beköszönt a totális anarchia, akkor nem biztos, hogy éppen azokra a képességekre lesz szükség, amikre te gondolsz, sőt az is lehet, hogy éppen inkább valami speciális tudásodnak köszönhetnéd ez esetben a túlélésedet. A lényeg, hogy erre az eshetőségre nem tudsz készülni. Gondolj arra, hogy pl. ha alap szinten értesz a gázszereléshez, azzal semmire sem mész, ha nem lesz gáz, vagy hiába szereled jól a bútort, ha éppen egyetlen dolog, az élelemszerzés köt le.

"Pl az is elvárás, hogy a nők tudjanak főzni, ugye? Amivel nekem személy szerint nincs gondom, de sokaknak van. "

Én meg ezt sem várom el egy nőtől. Ha a feleség is hét közben (nyilván a szülési és utána következő időszakot nem számítva) nagy hozzáadott értékű munkát végez, hétvégén jobb ha a család inkább elmegy valahová majd étteremben vacsorázik, ahol sokkal profibb módon elkészítik az ételt, hét kézben meg erre vannak a rendelős vagy beülős kifőzdék. Természetesen ha olyan helyzet van, nem árt ha néhány alap dolgot meg tud csinálni, de szerintem ez a férfira is igaz, nem csak a nőre.

Quentin vagyok Montargis-ból ! 2013.07.24. 16:42:37

@ottomoll: Mégcsak azt se mondanám, hogy nincs jelen a köztudatban. Hány sztori van a postásról, meg az ügyes kezű vízvezeték szerelőről...
Kedvenc jelenetem a Moolholland Drive című filmben, amikor a nagymenő hollywood-i rendező hazaérkezvén a medencetisztító munkással találja az asszonyt, és még csak elzavarni sem képes.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2013.07.24. 16:43:33

Némelyik levélíról csak a facepalm jut eszembe.

Pop40 2013.07.24. 16:44:40

@Fuzzy Logic:

Anélkül, hogy állást foglalnék a témában: Ma már nincs olyan, mint a 20-30-as években, hogy "összeomlik a tőzsde." Mivel mindkét irányban lehet kereskedni, csak az irányt kell jól eltalálni, maga az irány tökmindegy, merre megy. Nekem van egy rakás short pozícióm különféle indexekre, dagadtra keresném magam, ha most "összeomlana a tőzsde". Persze ez a téma szempontjából mellékes.

A poszt pedig nagyon jó, jókat derültem rajta. :)

Fuzzy Logic 2013.07.24. 16:46:09

@Ensiada Arkoveitie:
"Ha a feleség is hét közben (nyilván a szülési és utána következő időszakot nem számítva) nagy hozzáadott értékű munkát végez, hétvégén jobb ha a család inkább elmegy valahová majd étteremben vacsorázik, ahol sokkal profibb módon elkészítik az ételt, hét kézben meg erre vannak a rendelős vagy beülős kifőzdék."

Ámen.

"Természetesen ha olyan helyzet van, nem árt ha néhány alap dolgot meg tud csinálni, de szerintem ez a férfira is igaz, nem csak a nőre."

Ugyanzet mondom, csak mivel nő vagyok túlkomplikálom.

Fuzzy Logic 2013.07.24. 16:50:07

@Pop40: Az gondolom nem zavar, ha az előtte írt példa szerint becsapódik egy kisbolygó akkor kihalunk a gázszerelés meg a vasalás tudásával együtt :)
De jah, manapság a tőzsde már biztosságosabb mint volt.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2013.07.24. 16:53:00

@250130: Én mondjuk csinálgatok otthon dolgokat. Javítok dolgokat, meg építek a semmiből is. Mondjuk nem fából, kevesebbet kell hozzá fúrni, de néha kell :)

Pop40 2013.07.24. 17:02:16

@Fuzzy Logic:

Nem kell, hogy megegyél, írtam is, h csak kiragadott példa volt. :P

Ha vasalás közben becsapódik a kisbolygó, tényleg erősen elszomorodok. Viszont akkor már nem is annyira fognak érdekelni a nők. :)

(Azt nem mondtam, h biztonságosabb, csak azt, hogy sokrétűbb. :P)

A Tyne folyó déli partja 2013.07.24. 17:09:24

@Meridian74: igen, két gyerek van, és egyáltalán nem valami 25 évesnek tűnő döglesztő nő az unokatesóm, hanem nagyon is elhízott. s igen, fogalma sincs, hogy akár ismerkedni hol is tudna így. na de pont azt mondom,hogy az ő esetében minden adva volt, amit írtál, 24 évesen már rég tartós kapcsolatban volt, azzal, akivel már akkor évek óta,és még utána jó sok évig. mégse maradtak meg egész életükben egymás mellett. s a fiú hagyta ott.

Void Bunkoid 2013.07.24. 17:16:20

A házilag végzett házimunkák "hozzáadott értéke" lehet hogy anyagi vonzatában alacsony, a hozzáadott érték az, hogy TE CSINÁLTAD.

Hogy is hívják azt a mesterszakácsot, Szízár Milen...ja nem, az a kutyaidomár :)) szal Gordon Ramsay akármekkora ki*szott nagy mesterszakács és tévéműsora van és bálványozzák, soha a büdös életben nem fog olyan jóízű vörösboros marhalábszárpörköltet csinálni nekem, mint a párom vagy akár az édesanyám. Mert azt ŐK FŐZTÉK :)

Ez az, amit "stílusértéknek" neveznek az irodalomban.

És ez az, amit a barkácsoló férfiban értékel a felesége pl. Szépen tévézni, filmet letölteni, meg vásárolni egy hároméves gyerek is tud. Ez az, amitől akármilyen hülyén is hangzik, de a nő úgy érzi, hogy egy férfinak a párja, és nem egy gyámoltalan elkényeztetett nagy gyerek pótanyja :)

A Tyne folyó déli partja 2013.07.24. 17:19:56

@Meridian74: na meg mondjuk,m azért egy kicsit el vagy tévedve. ismersz egy nőt, aki elhagyta a gazdagabbért a férjét, akkor az összes nő ilyen? férfi szerinted soha az életben nem hagyta el a feleségét? lásd az unokatesóm példáját...ott a srác lépett le. s prózaibb az ok annál, hogy rossz házasság, perlekedés, stb. évekig ők voltak mindenki előtt a példa. egész egyszerűen beleszeretett egy kolléganőjébe.

A Tyne folyó déli partja 2013.07.24. 17:24:49

@Void Bunkoid: de ahhoz miért pont barkácsolni kell? persze, én is örülök, ha nem kell fizetni a mesterembert, mert van, aki meg tudja csinálni, de attól még lehetnek egyéb jó tulajdonságai is annak a férfinak, hogy ügyetlen a két keze...nem csak ez a kettő van,hogy mindent megszerel, vs tévézik, filmet tölt és vásárol.

megkeseredett 2013.07.24. 17:55:42

@Kóréból Perszephoné: Maximális riszpekt. Szép "munka". :)
Teljesen olyan, mintha belülről jött volna... ;)

Fuzzy Logic 2013.07.24. 18:00:25

@Pop40: Nem eszek meg senkit, attól nem kell tartani. Ott volt a szmájli.

Aztán lételemed-e a kötözködés? Így is széjjel offoltam szegény poszter vagy poszterin témáját, most még a tőzsdéről is beszélgessünk? Nekem mindegy végül is, nem az én blogom :)

jürgen baromartz 2013.07.24. 18:03:08

ezeket a postban lévő idézeteket "nők" írták? ez alapján nem csoda, hogy nem az eszükért szereti őket a férfiak döntő többsége.

Meridian74 · http://www.taxierden.hu 2013.07.24. 18:09:32

@A Tyne folyó déli partja: többet is ismerek. sőt, jobban belegondolva, sokat ismerek. Hiszen a legutóbb az egyik legjobb fej kollégámtól vált el a felesége, mikor a felesége munkahelyet váltott, és az új munkahelyén megismert a kollégámnál jóval pénzesebb faszit. 5 év házasság után váltak el, szerencsére itt még gyerek nem volt.

Meridian74 · http://www.taxierden.hu 2013.07.24. 18:11:16

@Meridian74: ez kb másfél éve volt. Aztán nemrég, 1-2 hónapja, az amúgy nem rosszul kereső _másik_ kollégámtól egyszercsak elvált a felesége. Az okot nem ismerem, mert én úgy láttam, eddig nagyon is jól megvoltak. A kollégámnak a felesége volt az istennője. És lám, mégis.

Pop40 2013.07.24. 18:14:42

@Fuzzy Logic:

Nem lételemem, csak egészen ritkán:P
Csak szeretem a tőzsdét, és nem bírtam kihagyni. :)

Poszter meg csak nem veszi zokon ezt a 2 offot azok után, hogy a kommentelők kábé negyede azon rágódott, h milyen hülyeségeket ír, a másik negyede meg az előző negyedet okosítgatta, hogy ezek csak idézetek. :D

kvadrillio 2013.07.24. 18:19:27

"Amikor hazamegy, akkor ne a gép elé üljön kikapcsolódni, hanem készítsen valami ...izét...tudod ilyen fából készült dolgokat, vagy vasból,"..

...jahh...sztem is....pattintson egy kőbaltát, fogja meg a hajadat...occt húzzon beja barlangjába és kettyintsen jól meg antibébi pirula nékül....:O)

Fuzzy Logic 2013.07.24. 18:25:47

@Pop40: Mindenkinek megvan a maga perverziója, van akinek a tőzsde :)
Egyébként végignézve a kommenteket, ez tényleg ül. Csak erre szokták mondani: "az hogy más csinálja, téged még nem jogosít fel rá".

Mallard 2013.07.24. 18:27:08

@Pop40: :D :D egyébként nem vagyok az a sértődős alkat, szóval nem sok mindent veszek zokon :)

Pan Modry 2013.07.24. 18:29:52

@ottomoll:
Ha egy picit is az eletbol indulnal ki, akkor tudnad hogy a kerteszek, alkalmi hebrakolok nem eppen a modellujsagbol kilepo kis brad pittek, hanem inkabb negyvemes, otvenes valakik, akiknek ennyi jott ossze.
Es a legtobb bejarono sem egy szexi huszas ukran picsa feszes seggel, hanem ugyancsak a kozepkoru es afeletti retegbol kerul ki, es azok kozul sem eppen a milf kategoria.

A gym ahova jarok ott hallottam pletykaszinten, hogy 1-2 szemelyi edzo blokkolt 2 not, nos ha igaz is a pletyka mindketto amolyan simlis vallalkozi feleseg, az ilyen kevesbe kepzett, es moralisan instabil retegeknel lehet hogy ez divik, de egyreszt a legtobb vallalati menedzser nem szilikonpicsaval hazasodik, mert meg megjelenni es ego veluk a tarsasagban, tehat tobbnyire normalis, hasonloan kepzett a feleseg, azok meg nem igazan gerjednek olyamokra akik annyira vittek hogy csupan szemelyi edzok egy gymben.

Kóréból Perszephoné 2013.07.24. 18:35:47

@megkeseredett: Köszönöm.:) Megdolgoztam érte, ebből következőleg valóban belülről jött.:)

Pop40 2013.07.24. 18:40:18

@Fuzzy Logic: Ez igaz, de nem bírtam kihagyni. :)
Viszomt hogy utána rákérdeztél, amire válaszolnom kellett, amire válaszoltál, stb stb, az még minimum 3 off, szóval ha lecsesznek, majd rád hivatkozom. :DD

Ráadásul nem is tudhatod, poszternek mi az off. Lehet, hogy ő is szeret tőzsdézni, (vagy most, hogy megtudta, h kétirányú, rászokik:) és sokkal jobban érdekli a téma, mint h ki a jópasi. :D (pláne ha poszter férfi, bár nekem inkább nőnek tűnik, de ez csak tipp.)
Jópasit (sőt, bármiféle pasit) sose kerestem, nem is fogok, úgyhogy ahhoz nem szólok hozzá:P

@Mallard: Rendes tőled, köszi. :)

Én részemről nem offolok tovább, lépek is el itthonról, további kellemes estét mindkettőtöknek. :)

Fuzzy Logic 2013.07.24. 18:47:45

@Pop40: hivatkozz, majd kijátszom a nővagyok kártyát, azt' víz :P
Biztos azért idézett véleményeket arról, hogy ki a jópasi, mert valójában a tőzsde érdekli. Sanszos :)

További kellemeset neked is.

Mallard 2013.07.24. 18:49:21

@Pop40: " Lehet, hogy ő is szeret tőzsdézni, (vagy most, hogy megtudta, h kétirányú, rászokik:) és sokkal jobban érdekli a téma, mint h ki a jópasi. :D " nagyszínpad , nagyszínpad :D na szép estét mindenkinek :)

Teragigamega lélek 2013.07.24. 19:03:59

"Sosem fogom megérteni mit látnak a nők a "rosszfiúkban", illetve értem én, és persze rendben van, erre gerjednek, de akkor meg ne csodálkozzanak a tömeges családon belüli erőszakon, meg hogy a rosszfiú idővel lelép és otthagyja az öregecskedő, meghízott asszonyt és a gyereket egy külvárosi albérletben"

Nagyon igaz.

Meridian74 · http://www.taxierden.hu 2013.07.24. 19:13:02

@A Tyne folyó déli partja: "nem valami 25 évesnek tűnő döglesztő nő az unokatesóm, hanem nagyon is elhízott"
A kivételek erősítik a szabályt.
De adva van akkor neki a feladat, valamelyest fogyjon le. Nem nehéz, csak el kell szánni rá magát. Én már csak tudom. Voltam 120 kg, és lefogytam 90-re. Most ismét 126 voltam, és nekiálltam fitneszelni, és bár fárasztó, a vérnyomásomat azonnal helyre tette. Az egésznek a titka, nem szabad egy hónap után feladni - mivel bár azt mondják, hogy a vizet adod csak le, ez nem teljesen igaz. Azért nem fogynak a túlsúlyosak egy hónapon belül számottevően, mert előbb a májukban felhalmozott cukortartalékokat vonja ki a szervezet, és csak aztán esik neki a nehezebben hozzáférhető energiának (egy túlsúlyos egyénnek rengeteg tartaléka van a májában). Ha továbbra is mozog, akkor nem az izmokat fogja lebontani, hanem a zsírt. De ez kábé egy hónap után indul csak be. Ekkor jön be a szarabb közérzet, meg gyengeség érzet, de ez időleges állapot - mivel megzuhan a vércukor szint is. A legtöbben ekkor adják fel. Pedig egy rendes fitnesz mellett nem kell koplalni. Igaz, zabálni sem jó.

Boka1 2013.07.24. 19:27:20

Pedig egy szemüveges, kockás inges informatikusnál nincs izgatóbb pasi.....

a rettegett drótos 2013.07.24. 20:18:12

hát... ez... önsorsrontó barmok :D

Quentin vagyok Montargis-ból ! 2013.07.24. 21:20:05

@Pan Modry: Már miért ne lehetnének fiatalabb és jókülsejű fickók is a különböző fizikai munkát, szolgáltatást vágzők között? Épp te sugallsz sztereotip képet, amikor kizárólag pocakos 50-esként képzeled el őket.
Az alaphelyzet pedig adott: a pénzes férfiak feleségei sokszor megengedhetik maguknak hogy ne dolgozzanak és sokat legyenek otthon. Valamint ugyanezen férjek alkalmazhatnak más férfiakat az ingatlan körüli feladatokra.Tehát a lehetőség megvan, és mivel a nőnek megvan mindene és csak szexre kell neki az illető,elsődlegesen nem a pénzárca alapján fog választani.
Ha pedig úgy véled, hogy a pénzes feleségek közül csak a primitívebbek lépnek félre az alkalmazottal, nem ugyanezt kellene vélelmezni a főnökükkel félreléő egyébként kapcsolatban élő nőkröl?

hot-spot (törölt) 2013.07.24. 21:56:34

Én csak a rossz pasikról tudok nyilatkozni,mivel csak abban volt részem eddig.
Így inkább jobb,ha nem írok véleményt,mert lerohadna a blogod.

hot-spot (törölt) 2013.07.24. 21:58:33

@kukatr: Pedig a villanyszerelés az egyik legegyszerűbb szakma.
A pasim is gyengeáramú villanyszerelő eredetileg és túlélte a villanykörte cseréjét.

zsírmalac 2013.07.24. 22:12:51

@sparklie: " Aki magat nem becsuli, ertekeli annyira, hogy varjon a parkeresessel az igazira (tudom, ez regimodi), az nekem is csak egy potencialis lyuk lesz."

Az "igazira" várni az esetek többségében totál elhibázott hozzáállás. Nem, nem azért, mert mindenképpen több faszt kell fogni, mint kilincset, hanem azért, mert ha nem próbálkozol, nem is hibázol, s ha nem hibázol, nem tanulsz ön- és emberismeretet. Ha nem tanulsz ön- és emberismeretet, akkor még nagyobb eséllyel pofáraesel, és akkor jó nagyot. Például - ha nő lennél - így futhatnál bele egy bántalmazóba. Mert nem tanultad meg felismerni a jeleket.

Btw, hol kezdődik a "sok"?
És sok nőt megdugni, az menő?

zsírmalac 2013.07.24. 22:14:58

@sparklie: "Meg ha ilyen sarkos, karakan velemenye is van a pasikrol, meg hogy ki a ferfi szerinte. Leszarom, ettol vagyok ferfi."

Amúgy én is leszarom, akinek tetszik, amilyen vagyok, annak tetszik, akinek nem, az mehet isten hírivel, nem kár érte. Most akkor én is férfi vagyok?

zsírmalac 2013.07.24. 22:20:07

@csubus: Én semmi feminizmust nem látok ebben.
Ez például sokkal inkább a hagyományos modell laza megfogalmazásban: "Amikor hazamegy, akkor ne a gép elé üljön kikapcsolódni, hanem készítsen valami ...izét...tudod ilyen fából készült dolgokat, vagy vasból, vagy mit tudom én miket szoktak csinálni, elvégre nő vagyok."

zsírmalac 2013.07.24. 22:23:27

@sparklie: "Tudom perverz vagyok, de en arra izgulok, ha egy no amellett, hogy szexi, okos, kedves, meg hagyomanyos ertelemben is tiszta."

Nem tökmindegy, kivel dugott, ha neked jó társad* tud lenni?
Mindegy, sosem fogom ezt megérteni.

*Szeret, azonos hullámhosszon vagytok, befejezitek egymás mondatait, gondoskodik rólad (és viszont) estébé.

zsírmalac 2013.07.24. 22:28:32

@citrix: Ez nem igaz. Három másodperc alatt általában eldől, hogy vonzók-e a feromonjai vagy sem, eddig rendben - de később is elbukhat, és el is bukik gyakran a dolog.
Nőknél is létezik a "dugni jó, de otthonra/hosszú távra nem kéne" kategória. (Más kérdés, hogy általában nem jut el a dolog a dugásig, legalábbis gyakrabban nem, mint igen, mert nőnek azt úgy nem illik.)

ottomoll 2013.07.24. 23:00:29

@Pan Modry: Pont nem fogja érdekelni az, hogy mire vitte, ha szexpartnernek kell az illető, különösen ha jópár évvel fiatalabb is a srác.
Azok a nők akik csak érdekből házasodtak eleve hajlamosabbak erre, hiszen mostmár más "érdekeik" vannak, de azok a nők is kísértésbe eshetnek, akik valaha tényleg szerették a férjüket, de mostanra csak egy munkamániás alakot látnak maguk mellett, aki ugyan hozza a lóvét, de egyre kevesebb fizikai aktivitásra hajlandó, és a laptopján kívül egyre kevesebb dolog érdekli, és ezen dolgok közé egyre ritkábban tartozik a neje.Ráadásul az ágyban is igen gyenge teljesítményre képes már.

Kóréból Perszephoné 2013.07.25. 00:37:20

@zsírmalac: Hát igen, a feromonok. Miattuk lesz az ember lánya 3 másodperc alatt szerelmes.:) Még szerencse, hogy a feromonjaim csak olyan férfi feromonokra indultak be, akik nem csak zsiráfnak jók. Ha egy férfire beindult nálam a kémia, az amúgy sokáigra is való lenne. A kémia az alap. Kémia nélkül egyáltalán nincs kapcsolat, mert kémia nélkül nem lehetséges az érintés, aztán a többi.

Jankove 2013.07.25. 00:52:34

@250130: „de mégis mi a szart hozol létre? Tényleg érdekel, mert soha nem értettem mi a szart tudnak fúrni folyamatosan a panelban.”

A kreativitás a képzelőerővel kezdődik. Hamár ez sincs akkor felesleges magyarázni. Ez szerintem generációs probléma lehet. Az én generációm az, aki elé soha nem tettek készen semmit, nyilván ezért (is) kellett néha feltalálni a spanyol viaszt.
Én most például tavaly vásárolt kertesházamat újítom, kevés szabadidőmben. Nemcsak azért mert szeretek barkácsolni, hanem mert minőségileg, és anyagilag is így a jobb, bár tény hogy lassabb, mintha megbíznék valakit. Van amihez értek, amihez meg nem, azt előbb utóbb megtanulom. A teljesség igénye nélkül: Magam szerelem (építem) az autómat, építek bútort, értek az elektromossághoz, (erről még keményfedeles papírom is van), számtalan kütyüt terveztem, építettem. Festek, átalakítok szerelek bármit, úgy hogy közben IT vonalon dolgozom hivatalosan, annak is egy olyan ágában ami elég sokat mozgatja a szürkeállományt. Következő projektem egy szép méretes akvárium létrehozása. Egyébként meg egymilliárd dolgot lehet a panelban is csinálni, -laktam ott is, én speciel sosem unatkoztam- persze a legtöbb ember az egyszerűbb végét fogja meg, beül a plazma elé, oszt bambulja a sok agyzsibbasztó faszságot reggel éjjel meg este. Ott valóban nem kell semmit kitalálni, és tévénézés mellett garantáltan idő se marad az önmegvalósításra.

Jankove 2013.07.25. 01:01:20

@Ensiada Arkoveitie: "Mert szerinted fizikai termék helyett szellemi terméket létrehozni már férfiatlanság lenne?"

Azért az íróasztal bal oldalán lévő aktakupac áttolását az íróasztal jobb oldalára, ne soroljuk a szellemi termék létrehozása halmazba. Ez a 80-as évek gyári melósának 21. századi megfelelője, csak sokan félnek ezzel a ténnyel szembesülni...

zsírmalac 2013.07.25. 01:36:13

@Jankove: Szerinted egy kutatóbiológus, építész vagy programozó nem alkot? (Nem feltétlenül kézzelfoghatót.)
Érdekes fogalmaid vannak a szellemi munkáról.

Jankove 2013.07.25. 01:36:36

@Ensiada Arkoveitie: „Mert egyrészt érdekes módon a statisztikák nem azt mutatják, hogy a fizikai munkások jobban keresnének”

A magyar statisztika a legutolsó dolog, ami alapján én bármilyen sommás véleményt alkotnék bármiről. Ezekből már minden gondolkodó ember feltenné a költői kérdést, Magyarországon hogy a picsában van még élet? Ahány fajta féle, adónem lehúzás, szolgáltatás és termékárak állnak szembe a valós jövedelmekkel, egyszerűen nem jönne ki értelmes eredmény, főleg a kétkezi melósnál. Havi nyócvanból nyaral, családot tart el, autózik, fizeti a lakbért, meg a hitelt. Ja persze... A statisztikában sosem fognak olyan adatok szerepelni, mint zsebbe kapott lóvé, fekete adózatlan pénz, „okosban” megoldott dolgok, amivel ugye az un. képzetlenebb réteg gyakrabban találkozik, mint aki egész nap az irodában kockul, havi fixért. Egyébként én sem azt mondtam, hogy minden fizikai dolgozó törvényszerűen jobban keres, nyilván egy gyártósoron sok lehetőség nincs pénzt keresni, (bár van a szalagmelósnak szellemi megfelelője, aki bár légkondis irodában dolgozik, pont ugyanolyan kiszolgáltatott, és ugyanolyan szarul is keres) én csak arra próbáltam rávilágítani, kezd visszatérni a fizikai szakmák becsülete, és egy jó szakember elég szép summákat tud megkeresni. Az ismerősi körömben sokkal több a fizikai melós, látom, tudom hogy jól megy a szekér, néha irigylésre méltóan, pedig nem középvezetőkről beszélünk, csak egyszerű taxisról, autószerelőről, kamionosról… mindnek van mit aprítani a tejbe.

zsírmalac 2013.07.25. 01:37:43

@Jankove: Most olvasom, hogy "IT vonalon dolgozom hivatalosan, annak is egy olyan ágában ami elég sokat mozgatja a szürkeállományt". Így főleg nem értelek.

Jankove 2013.07.25. 01:40:21

@zsírmalac: szerintem olvasd mégegyszer át a hozzászólást, érthetőbben nem tudom leírni.

zsírmalac 2013.07.25. 01:42:07

@Teragigamega lélek: Ez igen erős leegyszerűsítése a dolgoknak, és csúsztatás.
A legtöbb bántalmazó nem "rosszfiú", illetve nem mutatkozik annak a beetetési fázisban.

zsírmalac 2013.07.25. 01:52:07

@Jankove: Tudom én, hogy mit írtál, de elolvastam az előzményeket is.

Azon megjegyzésre, hogy Pan Modry utálja a fizikai munkákat, te ezt válaszoltad:
"Minden egészséges férfiemberben ott van a kreativitás, a semmiből létrehozni valamit, ami működik, ami szép, ami jó, ami más mint amit megvehetsz pénzen, ehhez azonban össze kell kicsit koszolnia magát az embernek. "

Itt tkp. kifejted, hogy Pan Modry nem hoz létre semmit, nem alkot ("Elég silány életed lehet"), MERT ódzkodik attól, hogy összekoszolja magát (= valamilyen fizikai munkát végez).
Ebből következik, hogy csak azt tekinted alkotásnak, ami fizikailag létrehoz valamit.
Lehetséges, hogy nem ezt gondolod, de ezt írtad.

zsírmalac 2013.07.25. 02:24:11

@Jankove: A másik értelmezési lehetőség: (I) nem gondolod, hogy az alkotómunka, valaminek a létrehozásának terepe kizárólag a fizikai munka lehet.

Ebben az esetben a következőt nem értem:
Tény A: Pan Modry utálja a fizikai munkákat.
ÉS
Tény B: ?
------
Következtetésed: Pan Modry élete üres, szegényes, mert nem hoz létre semmit, nem alkot.

Amennyiben feltesszük, hogy (I), Tény B-nek a következőnek kell lennie: Pan Modry nem hoz létre szellemi alkotást (sem).
Csakhogy ez nem tény, hanem feltételezés.

Tulajdonképpen sokkal egyszerűbben is leírhattam volna: miért élsz azzal a feltételezéssel, hogy Pan Modry (vagy bárki más, aki felhozta ezt ellenérvként) nem hoz létre (szellemi) alkotást?
Vagy: miért rögtön aktatologatásra gondolsz, amikor valaki szellemi munkát említ?

(Elnézést, Pan Modry, hogy veled példálózom, csak így volt a legegyszerűbb levezetni.)

Olvasd végig az előzményeket, s talán rájössz, mi nem tetszett nekem (persze az is lehet, hogy én csúsztam félre valahol); lényegében így foglalható össze:
Pan Modry - Utálom a fizikai munkákat.
Te - Micsoda üres, kreativitástól mentes életed lehet.
Pan Modry/Valaki - De a szellemi munka is lehet alkotás.
Te - Peeersze, az aktatologatás, mi?

(Na jó... a túlpörgés nálam a fáradtság jele, jó éjt!)

sparklie (törölt) 2013.07.25. 03:33:29

@zsírmalac: nem, sok not megdugni sem meno szerintem, akarmennyire is ezt sugallja manapsag minden media es internetes felulet

szeretem a szexet, de nekem nem mindegy, hogy kivel csinalom
hogy kivel dugott elottem a no, az meg nagyon is sokat szamit, aki nem tudott a multban jol valasztani, esetleg visszautasitani masokat, nemet mondani alkalomadtan, az a szememben csak egy lyuk

Farkasbab 2013.07.25. 09:08:25

@Dr. Trejo:

vagy próbálsz ironizálni, vagy hülyeséget beszélsz. ez utóbbi esetben:

a pasi, aki lyuknak néz egy nőt, nem nevezhető férfinak, illetve ha egy nőnek van önbecsülése, azt nem érdekli, hogy egy férfinak nem nevezhető véglény minek nézi.

Fuzzy Logic 2013.07.25. 09:37:40

@zsírmalac: Úristen, ne komplikálj ennyire :D
Na, adok neked egy univerzális kódot, amivel le tudod fordítani mit mond: egy férfi nem célozgat, hanem kijelent.

A szabályt alkalmazva az idézett szöveg pontosan azt jelenti amit leírt:
"Minden egészséges férfiemberben ott van a kreativitás, a semmiből létrehozni valamit, ami működik, ami szép, ami jó, ami más mint amit megvehetsz pénzen, ehhez azonban össze kell kicsit koszolnia magát az embernek. "

Akkor fog kiteljesedni, ha megéli az alkotás örömét. Tök mindegy mikor jön ez elő nála, 10 vagy 80 évesen, előbb utóbb igénye lesz rá és meg fogja valósítani. PL: lehet már most is szokott kertészkedni, és művészien formázza a sövényt. Ez is egy módja, pedig nem lesz nyakig olajos (azért nem is marad feltétlenül patyolat tiszta).

Az irodai munka nem szellemi alkotás, az csak munka, amivel pénzt keresel és marha sok esetben nem igényel kreativitást (a.k.a. aktatologatás). Szellemi alkotás mondjuk egy regény, vagy a relativitás elmélet, de az irodai munka általában nem az.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.25. 10:04:44

@Jankove:
Mert a szellemi termék kizárólag aktatologatás lehet, ugye?

Segítek, a házad terveit is irodában ülve alkotta meg egy mérnök, az autódét is, a blogmotort, amit használsz, a böngészőt és az operációs rendszert, irodában fejlesztették a programozók, de még sorolhatnám. De aki az aktát tologatja szerinted, nem biztos, hogy ugyanazt el tudnád végezni, mert lehet hogy csak kívülről nézve aktatologatás számodra, valójában meg fogalmad nincsen, mit is csinál.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.25. 10:09:37

@Jankove:
Aha, mert szellemi dolgozó nem kaphat zsebbe bért, ugye?

Másrészt amit én látok, az a kép meg vegyes, de nem látom azt a tendenciát, hogy javulna a fizikai dolgozók helyzete. Igen, persze van néhány szerelő, aki relatív jól tud keresni, csak ők éppenséggel a jéghegy csúcsa, és kevés fiatalnak jelenthet ugyanez jövőképet.

Egyébként nem is a fiziaki-szellemi dolgozó vonalon van éles határ, hanem a hozzáadott érték a lényeg, éppen ezért egy jó szakmunkás ha a tudására van igény, akkor jól tud keresni, és egy szellemi dolgozó is rosszul keres, ha nincs olyan tudása, amit a piac magasan áraz be. De éppen ezért nincsen sok értelme mindent magunk megcsinálni, hanem inkább azt kell csinálni keresetért, amit jól megfizetnek, és akkor ki lehet fizetni a mesterembereket is.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.25. 10:19:01

@Fuzzy Logic:
"Az irodai munka nem szellemi alkotás, az csak munka, amivel pénzt keresel és marha sok esetben nem igényel kreativitást (a.k.a. aktatologatás). Szellemi alkotás mondjuk egy regény, vagy a relativitás elmélet, de az irodai munka általában nem az. "

Ok, akkor viszont eljutottunk oda, hogy nem a fizikai-szellemi a különbség, hanem az alkotás és a rutinmunka. Akkor viszont a következő kérdés, miért ne lenne férfias az, aki barkácsolni kicsit sem tud, viszont otthon hobbi szinten is szellemi termékeket hoz létre, legyen az egy vers, egy rajz, de lehet hobbiprogramozás is vagy bármi ami nem jelent fizikai erőfeszítést? Vagy egyáltalán miért kötöd az alkotó készséget a férfiakhoz, nő mindezt nem csinálhatná? És ha valaki abban éli ki magát, hogy a hobbija valami sport vagy szabadidős tevékenység, tehát maga nem alkot, csak csinál valamit? Az már nem férfi/nő?

Az irodai munka pedig neked is mondom, lehet ezerféle, a klasszikus "aktatologatás" talán ha egy ezek közül.

Fuzzy Logic 2013.07.25. 11:37:01

@Ensiada Arkoveitie: Valahogy még mindig az van a köztudatban, hogy a fizikai erőfeszítéssel járó kibontakozás férfiasabb. Biztos ez is fog még változni, mint ahogy sok más dolog is.
Azért írtam a férfiak alkotói készségéről, mert itt a férfiaké volt épp téma, nem a nőké :) És persze a nőknek is van, meg kreativitás is szorult belénk.

Irodai munkához: én is azt csinálom, konkrétan tengeri szállítmányozásban mozgok, ami felöleli a vasutat és a közutat is, tekintve hogy már nincs tengeri kikötőnk. Nagyon sok esetben rutinból csinálom, egy szabályrendszert alkalmazva. Jó, nem hétköznapi szabályok (pl milyen engedélyek kellenek egy óceánjárónak), de az esetek 90%-ában ugyanaz az alapkoncepció. A maradék 10%-hoz meg jó logika kell és sokrétű ismeret, ott ki lehet élni a kreativitást.
Sokan mondták már, hogy tök jó és érdekes, meg biztos nem tudnák csinálni. Részfeladatokra szétbontva meg tudja oldani bárki az egyes szakaszokat. Ha komplexen nem látja át, akkor nem is lesz belőle több mint aktatologató, aki a bárkinek betanítható részfeladatot végzi. De azt hiszem ez más területre is igaz :)

Az irodai munkát sokszor azért aktatologatózza le még az is aki benne dolgozik, mert a legtöbb tényleg az. Az irodások összlétszámát tekintve csak töredék a tervező és alkotó szellemi munkás (valószínű nem véletlen, hogy azok a többszörösét keresik az aktakukacok bérének).

megkeseredett 2013.07.25. 13:39:22

@Kóréból Perszephoné: Még véletlenül se tekintsd személyeskedésnek, válaszolni sem muszáj rá, de jól sejtem, hogy már túllépted a 3-ik ikszet (vagy mivel ez nem mindig egyértelmű megfogalmazás, a 30-ik életévedet)? :)
Ez egyáltalán nem negatívum, jó értelemben véve érett és normális gondolkodásra és nem kevés tapasztalatra vallott az ars poeticád + a többi kommented is, ebből feltételezem, hogy igen. Mivel meglepett már a "publikáló" is azzal, hogy ezek elvben tényleges és nem kamu, kattintásszám-növelő vélemények (őszintén hittem abban, hogy poén, vagy könnyed provokáció :) ), úgy most már nem merek biztosra menni, így inkább kérdezek.

Kóréból Perszephoné 2013.07.25. 14:05:07

@Kóréból Perszephoné: mondjuk az hozzá kell tennem, hogy az alapvető ars poeticám:)már 20 éves korom előtt is ez volt, csak finomodott, én pedig tudatosabb lettem. Szerencsére későn érő típus vagyok, így tapasztalataim szerzése közben csak átgyalogoltam az életen, így sokáig nem érintettek meg a dolgok és nem is hagytak nyomot rajtam. ennek köszönhetően max 30nak néznek.:)

A Tyne folyó déli partja 2013.07.25. 15:09:07

@Jankove: érdekes fogalmaid vannak a szellemi munkáról...pl. költő, író nem lehet? vagy akár kutató, ilyesmi? lehet intelligens, művelt, de kétbalkezes, már nem jó?

A Tyne folyó déli partja 2013.07.25. 15:14:26

@zsírmalac: ez tipikusan az a példa, mikor valaki képtelen elképzelni, hogy a másikat más dolgok érdeklik. elég sok ember van így. nekem pl. nemrég mondta egy főzni imádó (ja, szakács, eredetileg), srác, hogy unalmas lenne neki az én életem, mert nem szeretek a főzéssel bíbelődni, gyors, egyszerű kajákat csinálok, túl akarok lenni rajta hamar, meg az evésen is, mert nem igazán érdekel.
az eszébe se jutott (s a többinek se), hogy millónyi egyéb dolog van még, amit lehet csinálni, pl. én szívesebben megyek el egy egész napos biciklitúrára, kirándulni, sportolni, olvasok el egy könyvet, fejtek meg egy bonyolult rejtvényt, rakok ki egy kirakót, találkozom barátokkal, kártyázok, társasjátékozok, szeretnék megtanulni kötni, varrni. ez mind-mind jobban érdekel, és a nagyját űzöm is, s pont ezért nem szeretek a főzéssel pepecselni, mert elveszi ezektől, amit élvezek az időt. s mit látnak belőle? nem szeretsz főzni=unalmas az életed. pedig a fenét. mással foglalom el magam.

Teragigamega lélek 2013.07.25. 15:59:37

@zsírmalac: Akkor nyilván én egy álomvilágban élek. Több lányismerős a bika-pasiját bemutatva szomorúan konstatálta, amikor közöltem, hogy aki ekkora tahó, az egy rossz pillanatában akár a párjával lesz tahó és esetleg eljár a keze.
A szerelemtől a buta csaj nem látja előre, inkább ezt akarod mondani, ugye?
Akkor mondd ezt, hogy TE nem látod, meg a többi csökkent értelmű picsa. Hát az már lehetséges.
Én több alkalommal is láttam és tényleg baj lett mindig, ha esetleg tettleg nem is, szóban mindenképpen valódi bántalmazás lett a vége.

No, de ha már itt tartunk, inkább azt firtathatnád, hogy miért vagyok ennyire szőrösszívű. Nagyjából azért, mert a másik idegi kikészítése, a szóban terrorizálás ugyanúgy családon belüli erőszaknak számít. A Btk szerint is. Ehhez képest és elég sok jószándékú és rendes barátomat láttam már leépülni gusztustalan bitang nők mellett, akik ugyan nyilván nem verték a pasijukat, de tudták a módját, hogy hogy csinálják ki őket. Viszont, egyrészt a férfi-büszkeség, másrészt a feministák küzdelmei nyomán kialakult egy olyan helyzet, olyan szemlélet az emberekben és így a hatóságoknál is, hogy egész egyszerűen esélytelen, hogy ezeket a VALÓS bűncselekményeket leleplezzék és a bűnösöket vád alá helyezzék. Hiszen egyszerűbb kiröhögni, egy pasi mégiscsak pasi és nehogymár ő bántalmazott legyen, hiszen olyan nem létezhet. És közben meg meg lehet nézni, hogy minden 8. ember alkoholbeteg, a csövesek nagy része is férfi, akit miután a nőik meguntak, lehasználtak, kidobják őket az utcára. A ház, gyerek, minden a nőké, mert ők a nők.

Na hát ilyen helyzetben ne várd, hogy jó fej legyek, akkor és ott keserítem meg a mocskos ribancok életét, amikor és ahol csak tudom. Szenvedjetek csak, mocskos férgek.

P1sty 2013.07.25. 18:17:45

@Kóréból Perszephoné: Ha-ha

Azt diszkréten nem teszed hozzá, hogy ezt a már-már coelhogyalázvaegykismüllerpéterrel ömlengést egy ceruzavonással képesek vagytok kidobni az ablakon, ha "nincsen meg szikra", "nincsen meg a varázs", és hasonló üresjáratokkal, továbbá ha éppen Brad Pitt / Mel Gibson / Johnny Depp / valamelyik aktuális szívtipró lépne elétek.

Kóréból Perszephoné 2013.07.26. 00:42:38

@P1sty: De. Néhány hozzászólással lejjebb hozzátettem, hogy a kémia az alap. Ha nem működik a kémia nincs kapcsolat, mert a kémia szükséges ahhoz, hogy engedjem hozzám érni. Lássuk be, érintés hiányában elég nehéz párkapcsolatot működtetni. A választottjai egyike sem volt azonban egy Brad Pitt / Mel Gibson / Johnny Depp / valamelyik aktuális szívtipró fazon, ahogy kifejezted, de nekem azok voltak. Volt bennük valami, amitől különlegesek voltak, és én a szerelemtől nagyon-nagyon jóképűnek és jó testűnek láttam őket. A különlegességük azonban a személyiségükre vonatkozott.

Kotros Borisz 2013.07.26. 18:14:33

Valamelyik kommentben felmerült, hogy férfi írta a posztot. Itt van a genuine női változat :) ezek teljesen meg vannak zavarodva :D

csakazolvassa.wordpress.com/2013/07/26/nektek-ez-sem-eleg/

Fuzzy Logic 2013.07.26. 19:17:53

@Kotros Borisz: Kössz a linket, jó cikk.
Tipikus, férfi vagy női oldal, az mindegy, mindenkire egyformán jellemző hiba manapság:
nem bírja középen megülni a lovat, mindig átesik valamelyik oldalára.
Nem kell se tipikus rossz fiúnak lenni, se tipikus jófiúnak. Legyél normális, ne játszmázz. Legyél önmagad, mindenki más már foglalt.